Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Η "άρρωστη" χήρα

Ήταν κάποτε μια πενηντάρα χήρα που 'χε μια κόρη μόνο, την πάντρεψε και κράτησε σώγαμπρο τον γαμπρό της.
Δεν άργησε μετά το γάμο κι η χήρα ξεκίνησε τα παράπονα: «Έχω ζαλάδες, με πονά το κεφάλι, το σώμα μου και άλλα παρόμοια».
Η κατάσταση έγινε σχεδόν αφόρητη και μια μέρα που θα πήγαινε ο γαμπρός με το λεωφορείο στην πόλη, με την προτροπή και της συζύγου του, πήρε μαζί την πεθερά του για να τη δει γιατρός.
Πράγματι, πήγανε στο γιατρό, πεθερά και γαμπρός, κι εκείνος την εξέτασε εξονυχιστικά και την βρήκε υγιέστατη! Στην ίδια δεν είπε τίποτα, μα όταν ο γαμπρός τον ρώτησε παράμερα, του αποκάλυψε ότι η πεθερά του δεν έχει το παραμικρό:
- Να σου πω τι έχει άνθρωπέ μου, για να μη βασανίζεστε; Άντρα θέλει η γυναίκα!
Ο άλλος γούρλωσε τα μάτια και βουβός επέστρεψε με την πεθερά στο χωριό.
Το βραδάκι γύρισε κι η γυναίκα του απ' τις δουλειές κι αποσύρθηκαν στο δωματιάκι τους.
Πρώτη ερώτηση της κόρης ήταν τα νέα απ' το γιατρό:
- Τι μου 'πε... είπε εκείνος. Σαν θες να μάθεις μου 'πε πως δεν έχει τίποτα, αλλά θέλει... άντρα!
Η κοπέλα έκανε σαν να τη βάρεσε κεραυνός:-
Τον κακό του τον καιρό, είπε φωναχτά, δεν ξέρει τι του γίνεται!
Κι η χήρα που κοιμότανε απ' έξω και άκουγε καλά την κουβέντα:
- Και ξέρετε εσείς! Τον επιστήμονα θα γελάσετε…

(ΥΓ: Δεν έβρισκα χήρα κι έβαλα μια φωτογραφία στην... τύχη)